html - Placing of a JavaScript resource file -


i have html file use angularjs javascript file. , run application using tomcat 7

<html>   <head>      <script src="src/main/resources/appjs/angular.min.js"></script> // not working     <script src="/resources/appjs/angular.min.js"></script> // not working     <script src="/src/main/resources/appjs/angular.min.js"></script> // not working      <!-- <script src="angular.min.js"></script> --> // working   </head>   <body>   <h2>hello world!</h2>     <div ng-app="">       <p>name : <input type="text" ng-model="name"></p>       <h1>hello {{name}}</h1>   </div>   </body> </html> 

if put js file in separate folder wont work. , if put inside same directory work. reason behavior ?

when giving relative paths out '/' in beginning start looking file relative folder html present. in case there angular.min.js index.html located works other doesn't.


Comments

Popular posts from this blog

Magento/PHP - Get phones on all members in a customer group -

php - .htaccess mod_rewrite for dynamic url which has domain names -

Website Login Issue developed in magento -